Opa- en omadag

Activiteit | 3 maart 2018

HELAAS GAAT DEZE ACTIVITEIT NIET DOOR

Wil je op zoek naar spannende verhalen in je familiegeschiedenis?

Heeft u interesse in een leuke middag met uw kleinkind(eren) tussen 6 en 12 jaar en zin om samen met hen meer te weten te komen over (uw) familiegeschiedenis?
Kom dan op zaterdagmiddag 3 maart naar de Stadskazerne in Kampen. De Historische Vereniging voor de IJsseldelta ‘Jan van Arkel’ organiseert in samenwerking met het Stadsarchief Kampen, de Bibliotheek Kampen en de Nederlandse Genealogie Vereniging een opa- en omadag omtrent familiegeschiedenis. De middag zal bestaan uit kleine workshops die gaan over onder andere familiegeschiedenis, informatie zoeken en familiewapens.

Het geheel van deze middag zal worden afgesloten met een spannend verhaal van één van de vertellers van de Koggewerf.

Voor materialen en een kleine versnapering zal worden gezorgd.

We willen samen met u en uw kleinkind(eren) op zoek gaan naar leuke verhalen in uw familiegeschiedenis. Het is daarvoor handig als u informatie over uw familie meeneemt, zoals geboortekaartjes, trouwboekjes, foto’s, familieadvertenties en dergelijke.

Deelname is gratis

In het kort:
Beleef  met uw kleinkind(eren) een leuke middag vol verhalen!
Voor wie: kinderen tussen 6 en 12 jaar met opa en/of oma
Waar:        De Stadskazerne, Oudestraat 216 te Kampen
Wanneer: zaterdag 3 maart van 14.00-16.00 uur

U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen naar vasb@uiwnainanexry.ay onder vermelding van uw naam, de naam/namen en de leeftijd(en) van uw kleinkind(eren).