Expositie werkgroep Archeologie

Activiteit | 4 mei 2024

Ontdek de verborgen schatten van Kampen!

De Historische Vereniging Jan van Arkel viert haar 50-jarig bestaan met een unieke expositie, samengesteld door de oudste werkgroep van de vereniging: de Archeologiewerkgroep. Betreed een wereld van ontdekking en verwondering, waar lokale vondsten uit Hanzestad Kampen voor het eerst aan het grote publiek worden getoond.Expositie Archeologie Kampen

Eeuwenoude artefacten, fascinerende ontdekkingen: deze expositie brengt de rijke geschiedenis van Kampen tot leven. Laat je betoveren door de schatten die onze voorouders hebben achtergelaten en ontdek hoe onze stad door de tijd heen is getransformeerd.
Mis deze unieke kans niet om een glimp op te vangen van het verleden van Kampen! Kom en laat je verrassen door de verborgen juweeltjes die onze stad te bieden heeft.
Datum: 4 mei t/m 23 juni 2024
Locatie: De Stadskazerne (Plompzaal), Oudestraat 216, 8261 CA Kampen
Toegang: Gratis
Ga terug in de tijd en verrijk jezelf.