Kleurige ansichten

Kampen in kleurige oude ansichten

Kampen in kleurige oude ansichten in twee delen. In deze boekjes worden niet alleen de belangrijkste gegevens van de afbeeldingen genoemd, maar wordt ook aandacht geschonken aan zaken als namen van bewoners of eigenaren van panden, opdrachtgevers, architecten en doel of functie van gebouwen. Boekjes vol met oude ansichten en prentbriefkaarten van Kampen in kleur. Met deze twee delen kunt u oude herinneringen ophalen.

Kampen in kleurige oude ansichten in 2 delen is geschreven en samengesteld door wijlen ons lid H.w. van den Hoven. In deze boekjes worden naast de belangrijkste gegevens van de afbeeldingen ook aandacht geschonken aan de namen van de bewoners of eigenaren, opdrachtgevers, architecten en het doel of functie van de gebouwen. De twee boekjes staan vol met oude ansichtkaarten en prentbriefkaarten van Kampen en de omliggende woonkernen. alle afbeeldingen zijn zoals de titel aangeeft in kleur.

Twee delen in kartonnen doosje
prijs : € 22,50 voor niet-leden,  € 20,00 voor leden (in beide gevallen excl. verzendkosten)

Downloaden (PDF, 1.03MB)

Bestellen

Kamper Almanak 2023

Deze kunt u hier bestellen.

En tevens te koop bij Readshop Bos op de Oudestraat.