Mededelingen_hvjva_2024_1

03-01-2024

Mededelingen_hvjva_2024_1

Geachte leden,

Met een welgemeend ‘Gelukkig nieuwjaar!’ namens het bestuur aan al onze leden, ontvangt u hierbij de eerste Mededeling van Historische Vereniging voor de IJsseldelta ‘Jan van Arkel’ in het jaar 2024. We zetten ons feestelijke 50ste seizoen (2023-2024) gewoon voort. Gefuseerd en wel met NUTKampen tot een gloednieuwe vereniging voor historie, nut en cultuur onder de bekende naam, ons niet meer beroepend op vijftig maar op een geschiedenis van 233 jaar (sinds 1791)!
Wat dat betreft gaat 2023 hoe dan ook als een bijzonder jaar de verenigingsboeken in.
Graag uw aandacht voor twee lezingavonden, een pubquiz, het Historisch Tijdschrift, de Kamper Almanak en de inloopochtenden voor stamboom- en historisch onderzoek.

Mocht u vragen, opmerkingen of eventuele nieuwe mededelingen hebben, neem dan contact op met het bestuur via info@hvjanvanarkel.nl.

Bestuur Historische Vereniging voor de IJsseldelta ‘Jan van Arkel’
Herman Broers (vz.), Cor Scheurwater, John Wezenberg, Margreet Bos en René de Ruiter

De mededelingen kunt u hier downloaden.

Discussiëer mee: