Uitgifte Kamper Almanak

Activiteit | 18 november 2023

Uitgifte van de Kamper Almanak 2023, de eerste onder uitgeverschap van HV ‘Jan van Arkel’, vindt plaats op zaterdag 18 november van 10.00 tot 17.00 uur bij The Readshop Bos (Oudestraat 41-43) in Kampen. We wijken uit naar de boekwinkel wegens aankomst van Sinterklaas die dag, waardoor De Stadskazerne niet beschikbaar is.
Op zaterdag 18 november zijn alle leden die een Kamper Almanak willen (dus: zowel leden die een exemplaar hebben besteld via het lidmaatschap, als leden die een KA los wil kopen) van harte welkom tussen 10:00 en 17:00 uur. Tip en verzoek: er zijn ruim voldoende exemplaren beschikbaar die dag, maak s.v.p. gebruik van de ruime afhaaltijden.

Ook als u niet vooraf heeft aangegeven dat u uw lidmaatschap met de Kamper Almanak wilde uitbreiden, bent u aanstaande zaterdag de gehele dag in de gelegenheid om tegen het gereduceerde ledentarief van 15 euro een exemplaar aan te schaffen.
Daarnaast hebben leden de mogelijkheid om naast het ledenexemplaar maximaal 2 extra exemplaren aan te schaffen tegen het gereduceerde tarief van 15 euro. Dit is zoals afgesproken tijdens de ledenraadpleging van eerder dit jaar.

Mocht u nog meer dan twee extra exemplaren willen kopen, dan kan dat ook. In dat geval dient u zich voor extra exemplaren aansluitend te melden bij de gewone winkelbalie van The Readshop. Daar kunt u voor het reguliere winkeltarief van 20 euro nog meer exemplaren kopen.