Presentatie Kamper Almanak

Activiteit | 17 november 2023

Presentatie KA in besloten bijeenkomst
De presentatie van de Kamper Almanak vindt in een besloten bijeenkomst plaats in De Stadskazerne.

Wethouder Richard Boddeus neemt daar het eerste exemplaar in ontvangst van onze voorzitter.
Dit is een besloten bijeenkomst met ongeveer 80 personen die op uitnodiging aanwezig zijn, onder wie auteurs, redactieleden en anderen die een inhoudelijke of andere belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de Kamper Almanak 2023, en enkele relaties (zoals externe sponsoren en culturele instellingen). Het bestuur koos voor dit besloten karakter om bij een vereniging met nu ruim 600 leden de organisatie ervan beheersbaar en betaalbaar te houden.
Leden die geen uitnodiging ontvingen voor 17 november, heten we met groot plezier welkom bij de uitgifte in de boekhandel op zaterdag 18 november.