Lid worden

Het lidmaatschap van de vereniging staat open voor iedereen die de geschiedenis en het erfgoed van de gemeente Kampen een warm hart toedragen.

Welke voordelen heeft dit lidmaatschap voor jou?

• Ieder jaar komen er vier tijdschriften uit, met boeiende artikelen en fotomateriaal, die jij als lid gratis ontvangt.
  • Ieder jaar zijn er zeven lezingen, over deze regio en haar rijke geschiedenis, welke voor jou als lid gratis zijn.
  • De vereniging heeft meerdere werkgroepen waar jij, zonder kosten deel van uit kunt maken.
    Wellicht zit er onderstaand één tussen die bij jouw interesse aansluit; Genealogie,  Archeologie, Kamper taalkringe en natuurlijk de redactie welke ons mooie tijdschrift verzorgt.

Onze vereniging telt op dit moment bijna 600 leden. De contributie bedraagt € 20,00 voor leden in de gemeente Kampen en € 27,50 voor leden buiten de gemeente Kampen. Naast het gratis bijwonen van onze lezingen ontvangt u hiervoor ook elk kwartaal ons Historisch Tijdschrift.

Ook bestaat de mogelijkheid voor huisgenoot lid. De contributie hiervoor bedraagt € 7,50. Voorwaarde voor een lidmaatschap als huisgenoot lid is dat er op het adres al iemand lid is. Huisgenoot leden hebben volledige ledenrechten maar ontvangen geen tijdschrift.

Vanaf 2023 geeft onze vereniging ook de jaarlijks te verschijnen ‘Kamper Almanak’ uit. Als lid kunt u deze door velen gewaardeerde uitgave onderdeel van uw lidmaatschap maken. U betaald dan geen € 20,00 per jaar, maar € 35,00 per jaar. U bent dan verzekerd van een exemplaar van de Kamper Almanak.

Indien u zowel een lid en gezinslid wilt aanmelden dient u eerst het formulier als lid in te vullen en daarna het formulier als gezinslid. Geef bij ‘opmerkingen’ in het formulier aan als u de Kamper Almanak ook wilt ontvangen.